ورود اعضاء-|- ثبت نام (Tel: 021-66936857-66591834)

سررسید سه بعدی (QR) ایران سررسید

سررسید سه بٌعدی چیست؟

یک بٌعد جدید به سررسید اضافه کنید...

با استفاده از سرویس سررسید مطالب متنوعی به سررسید خود اضافه کنید…

بسیاری از برندهای معروف سررسید این تجربه موفق را داشته اند.

سررسید زنده QR ایران سرسید www.iransarresid.com

تا به حال به این فکر کرده اید سررسیدی داشته باشید که برای شما فال حافظ بخواند، راهکارهای مدیریتی را درس دهد، مناسبتهای خاص دعا بخواند.یعنی

سررسیدی با قابلیت چند رسانه ای!!!

مطمئنا همه این سررسید را ترجیح می دهند.

پس به دنیای سررسید سه بعدی خوش آمدید…

کلیه حقوق مادی و معنوی استفاده از کدهای QR در سررسید و تقویم با شماره ۱۳۹۵۵۰۱۴۰۰۰۳۰۰۸۷۲۱ ثبت گردیده و هرگونه استفاده بدون مجوز

دارای پیگرد قانونی است!!!

100ها ساعت
محتوای چند رسانه ای برای هر سررسید داریم...

سررسید سه بعدی چیست؟

سامانه سررسید سه بعدی با استفاده از یک QR کد کوچک در گوشه هر صفحه چاپ می شود، امکان افزودن مطالب چند رسانه ای را به سررسید ایجاد می کند.

امروزه هر کسی یک گوشی تلفن هوشمند دارد. نرم افزار خاصی هم لازم نیست با داشتن یک اسکنر Qr  می توانید از امکانات چند رسانه ای بهره ببرید. به همین راحتی…

و اینگونه سررسید شما برایتان فال حافظ میگیرد، کتاب می خواند، برای مناسبتهای خاص دعا، مداحی و تواشیح پخش می کند و حتی می توانید دستور آشپزی غذایی را در هر روز اضافه کنید.

این سرویس امکان انطباق با هر چیزی که بخواهید را دارد.

چه کسانی از این سرویس استفاده می کنند؟

در سالهای اخیر با توجه به اقبال بازار به بالا بردن ارزش محتوایی سررسید، این سرویس با استقبال بسیاری از برندهای معروف سررسید، شرکتهای تولید بزرگ قرار گرفته است. شما نیز می توانید با استفاده از آن سررسید های پربارتری به سفارش دهندگان خود هدیه کنید.

چطور سفارش دهیم؟

برای استفاده از این سامانه لطفا با همکاران ما در سامیر گرافیک تماس بگیرید. ما می توانیم شما را در پیدا کردن محتوای مناسب برای سررسیدتان یاری کنیم. در ضمن می توانیم طبق نیاز شما محتوای مناسب تولید کنیم.

کلیه حقوق مادی و معنوی استفاده از کدهای QR در سررسید و تقویم با شماره ۱۳۹۵۵۰۱۴۰۰۰۳۰۰۸۷۲۱ ثبت گردیده و هرگونه استفاده بدون مجوزدارای پیگرد قانونی است.

لطفا توجه فرمایید که برای استفاده از Qr در سررسید در زمان گرفتن مجوز وزارت ارشاد نیازمند معرفی نامه از سامیر گرافیک هستید.

پیشتاز باشید

از به روزترین سیستم در سررسید بهره ببرید

ببینید

اسلاید های آموزشی مدیریتی+ متن اشعار + فالنامه+ متن دعاها

بشنوید

فال حافظ + کتابهای مدیریتی + دعا و مداحی + موسیقی